Tuesday, September 27, 2016

Opteck oorsig

Oorsig Laaste Opdateer 2015/08/04 15:42:44 Redakteur se Nota Waarom Opteck suig in 50 woorde? Die ding wat my die meeste oor Opteck pla is die bogemiddelde aantal klagtes wat deur hul kliënte, en 'n baie gedetailleerde kinders sowel. Meer as 20 klagtes net op die robotte ... Dis 'n groot aantal geen twyfel. Ek sien nie 'n paar van die klagtes opgelos, soms 'n bietjie te laat. Hierdie getal onlangs gedaal het as gevolg van die proses van regulering (slotte toegestaan ​​20/06/2014), maar ons sal maar moet monitering hou. Hoekom Opteck nie Suig Opteck is geskik vir beginners en beginner handelaars: Hulle bied 'n gratis e-boek aan alle geregistreerde gebruikers, wat baie omvattende en goed gestruktureerde, mark kommentaar wat op datum is en nuttig, baie van die saak basiese beginsels, tutoriale en 'n demo rekening . Dit voel regtig soos hulle het 'n baie werk in daardie en ek is gelukkig om 'n makelaar wat nie lui te sien en eintlik bied nuttige opvoedkundige materiaal. Die feit dat hulle uiteindelik gereguleer is selfs 'n beter voordeel. Opteck Full Review - gemengde gevoelens Ek moet erken, nie 'n baie makelaars is na my smaak, maar my eerste indruk van Opteck was dat ons gaan om saam net 'n boete. Reg van die begin af kon ek sien hulle is deursigtig en ek kan maklik inligting oor die maatskappy wat die webwerf besit en ook hul fisiese adres, 'n ding wat deur alle makelaars moet aanvaar te kry. Na alles, gee ek hulle al my persoonlike besonderhede en afskrifte van die regering uitgereik foto ID's so hoekom sommige makelaars kies om weg te steek hul naam is buite my begrip. Maar as ek gesê het, Opteck deel in die openbaar hierdie inligting: die besit van maatskappy is Centralspot Trading Ltd, geleë op 6 Vassili Vryonidi Street, Kantoor 304, Limassol, 3095 Ciprus. Hulle word gereguleer deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC) sedert 20/06/2014 onder lisensie nommer 238/14. Die maatskappy se registrasienommer is 325259. Die platform wat gebruik word deur Opteck is Mark Pulse, wat bekend is om baie gebruikers vriendelik en intuïtief; jy kan direk handel van die grafiek deur te kliek op die Up of Down pyle wat verskyn wanneer jy die muis oor 'n grafiek te beweeg. Sodra jy op die pyl, verskyn 'n boks outomaties en jy kan kies die verlangde bedrag te belê. Dit is so eenvoudig en tot die punt dat ek dink nie eens 'n newbie kan gemors van 'n handels - en blameer dit op die platform. 'N goeie toevoeging gemaak deur Opteck is die kenmerk van 'n opsie verkoop: wanneer jy 'n oproep of sit handel oopgemaak word as jy voel soos prys nie jou pad gaan, jy kan kies om die opsie (sluit die handel) te verkoop en sodoende jy sal ontvang terug 'n deel van jou aanvanklike belegging. Opteck se aandag aan detail en hulle besluit om dinge op die regte manier te doen kom neer op 'n professionele handel omgewing en 'n algehele indruk dat ons hier te doen met 'n ordentlike makelaar ... maar (daar is altyd 'n "maar") hulle kan nie ontslae raak van 'n paar van die ou te kry slegte makelaar gewoontes soos Customer Support my vertel dat ek kan 'n 100% bonus ontvang slegs indien ek deponeer vandag Komaan, ek weet dat ek gaan om te ontvang wat bonus môre en die dag daarna of ek weet hoe om te vra vir dit, maar Ek dink hulle moet hul produk te verkoop na alles en adverteer dit die beste wat hulle kan. Nog 'n manier van die verkoop van hul produk is deur my nie gee 'n demo rekening voordat ek deposito ... 500 €. "Nou wat se soort duur" Ek het geantwoord en die antwoord kom vinnig: Ek sal dit verlaag tot 300 € ... maar die aanbod is slegs geldig vandag. Alles lyk "net vandag" moet gebeur sodat ek baie gelukkig moet wees, reg? Wel, selfs die beste makelaars suig soms maar algehele ek aangenaam verras deur benadering Opteck se. Is Opteck 'n bedrogspul? Ek het geen rede om te glo nie, maar algehele Ek dink hulle het om te verbeter in sommige gebiede meer "betroubare" geword: 1.Die regulasie probleem is nog steeds 'n belangrike een en ons kan nie heeltemal seker hulle is nie 'n bedrogspul totdat ons sien 'n resolusie om die probleem. Ten minste het ek nie kry gelieg daaroor en plaas Customer Support erken hulle is nie gereguleer nie, maar ook vir my gesê hulle is hard besig daarvoor. 2. Nog 'n ding wat ek m seker met die gebrek aan 'n paar basiese inligting wat ek kon eers ná gesprekke met chat lewe te verkry. Dinge soos bonus weddenskap, onttrekking proses "Let bevestiging met jou Account Manager of makelaar is wat nodig is vir die finalisering van die onttrekking.", En ontstellend fooie soos "onderhoud fooi" is nie presies my koppie tee. 3. Ek kan 'n probleem met hul personeel sien, dit lyk asof hulle soms te angstig om te "help" handelaars hulle soms foute veroorsaak skade aan hul kliënte rekeninge te maak. Regulasie verbied die makelaar se rekening bestuurders om enige raad te gee, sodat ek m raai na regulasie Ons het t meer sal sien uit daardie. In elk geval, BinaryOptionsThatSuck is hier om te volg! Opteck Klagtes Opteck Bonus Opteck Onttrekking Daar minimum onttrekking bedrag is $ 50. Sodra die kliënt die nodige dokumente voorsien, sal die onttrekking verwerk binne 3-4 werksdae en nog 'n paar dae om rekening bestuurder magtiging te kry ... Na wat, afhangende van die bank die individu se dit kan dan tot 7 dae om te wys op verklaring van die kliënt. Onttrekking gedoen kan word op dieselfde manier as gedeponeer, tot die minimum deposito bedrag. Die res van die winste kan slegs deur middel van bank-draad onttrek. Opteck Ekstras In vergelyking met 'n paar van die ander makelaars, Opteck het 'n mooi bedrag van bykomende funksies: Groot onderwys artikel en 'n omvattende e-boek. Verkoop terug opsie Nice Demo by registrasie! Opteck Graderings Gebruikersvriendelik 19/20 Die mark Pulse platform is intuïtief, die webwerf is goed gestruktureer en al die funksies is maklik om te gebruik. Daar is 'n klein vertraging by die uitvoering van 'n handelsmerk, maar binne aanvaarbare perke. Die webwerf is beskikbaar in 9 tale, insluitend Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog baie meer. Aantal bates en verval tye 14/20 Hul mandjie bates is gemiddeld laag as hulle net sowat 50 bates te handel. Die verstryking keer wissel van 60 sekondes tot 2 minute, daaglikse en soms langer tydperke, met die moontlikheid om handel te dryf One Touch Options en Range High / Low. Kommissies, Ondersteuning en effektiewe opbrengs 15/20 Daar is geen koste vir registrasie of deponeer. Hul Customer Support is vinnig om te antwoord en hulpvaardig, gee mooi reguit antwoorde. Daar is 'n 3.5% onttrekking fooi. Die effektiewe opbrengs gaan so hoog as 85% en jy sal 'n terugbetaling tot 15% te kry as jou opsies verval uit die geld. Deposito, betaling en Bonus 17/20 Die minimum deposito is $ 250 en kan gemaak word met behulp van verskeie metodes: bankoverschrijving, groot kredietkaarte, WebMoney, CashU, Western Union, JBC. 'N onttrekking sal geprosesseer word deur Opteck binne 3-4 werksdae, maar dit kan tussen 7 tot 10 sakedae voordat die fondse sal wys in jou rekening. Die normale bonus is 50%, maar dit kan hoër wees tydens hul spesiale aanbiedings. Om die bonus onttrek sal jy 'n volume van 15-20 keer die gedeponeerde bedrag handel * sien bonus afdeling hierbo vir meer besonderhede. Webwerf Ekstras 13/20 Die webwerf is gevul met dinge wat oorweeg kan word Ekstras, insluitend 'n baie opleiding video's (maar sal jy 'n aktiewe rekening nodig vir diegene om beskikbaar te wees), analise van die mark en 'n gratis opvoedkundige e-boek. Hoewel baie makelaars het hierdie eienskappe, Opteck se gehalte maak hulle "ekstra". Opteck Graderings 78+ Proses van Verordening (3) * Lae User Rating (-5) = 75/100 * In die geval kry 'n makelaar 'n lae gebruikers beoordeling bots (X & lt; 50) ons span aftrek 5 punte van die algehele graderings.


No comments:

Post a Comment