Tuesday, September 27, 2016

Forex - 4x

Verdien ekstra inkomste per maand handel forex MET MY Op die oomblik kan jy my HA-30 opleiding video, persoonlike aanwyser, HA 5 opleiding en toegang kry tot ons op gaan leer forex video blog met updates en aanvullende video tutoriale deur te meld in die e-pos inskrywing boks bo na regs. Sien jou graag aan die ander kant, geniet dit! Hello. Wou net om jou te laat val 'n lyn en laat weet dat ek dink jou HA 30 handel stelsel is da bom lol. Maar ernstig ek groot sukses op my lewe handel rekening gehad. In die laaste twee dae het ek 102 pitte gebank op 4 ambagte (4 vir 4 nie verloor ambagte). As ek dink aan al die geld wat ek spandeer op stelsels en robotte wat nie so goed presteer as jou vrye handel stelsel kan 'n mens mal te kry as ek was nie so gelukkig met die resultate wat ek het uit die handel die HA 30. Die mooi deel ontvang oor jou stelsel is ek plaas die handel en aangaan met my dag So ernstig danksy Andrew vir jou vrygewigheid. Nie baie mense sou so 'n wonderlike stelsel gratis deel. Ek is eintlik 'n kollege handelaar myself. Ek verhandel forex en goud voor. My rekord vir forex is nie so indrukwekkend, maar vir die afgelope paar weke dat ek weer in goud begin, ek voel soos ek het 'n goeie begrip as vir die afgelope 9 ambagte wat ek gemaak het in die afgelope twee weke, net 1 was 'n verloorder . Niks om op trots te as ek net begin om alles wat ek geleer neem en dit alles saam te wees. Ek voel dat jou Heiken Ashi metode is 'n soort van soortgelyk aan 'n "vloer handel metode" Ek aangepas met 'n paar leiding Ek aanlyn gesien. Na afloop van die tendens aanwyser draai ander kleur, jy kyk vir terugsakkings en dan kyk na die volgende kers om uit te neem van die vorige kerse hoog. Dit is 'n groot metode moet ek sê! Dit maak sin en bo alles, eenvoudig. Ek voel dat jy iets baie spesiaal vir baie handelaars doen as wat jou kundigheid en ondervinding gratis is iets wat selde kom deur. Ek het regtig waardeer jou persoonlike e-pos aan jou stuur! Ek sien uit na die lees van jou blog en die verbetering van my forex vaardighede. Woensdag, September 16, 2009 Maniere om die Forex makelaar om geld te verdien Die mees algemene maniere vir die forex makelaar om geld te verdien: Geldeenheid paar versprei: Die grootste bron van inkomste vir die Forex makelaars, verspreiding is die verskil tussen die bod en vra pryse. Makelaar kan jou bestellings uit te voer sonder 'n verspreiding of met 'n minimale verspreiding, verdien die geld wat jy verloor vir die verspreiding. Aged versprei: Versprei alleen sal te klein om 'n beduidende inkomste bron vir die makelaars wees. So, makelaars bied 'n hoë hefboom. Natuurlik is dit 'n groot hulpmiddel vir die vermenigvuldiging van jou wins (en ook verliese), maar die versprei word ook benut. Met 1: 100 hefboom, makelaar verdien 100 keer meer op versprei as wat dit sou sonder die hefboom. Oornag ruil versprei: Makelaars betaal die oornag swaps om die handelaar as die verskil tussen rentekoerse die geldeenheid se positief in die posisie van die handelaar se en betaal uit die rekening van die handelaar se as dit verskil is negatief. Maar dié betalings is nie simmetries en hulle verander sodat die Forex makelaar altyd sou kry die voordeel. Wanneer iemand verkoop 1 baie euro / dollar en 'n ander handelaar koop dieselfde bedrag van daardie geldeenheid paar, die laasgenoemde is om geld te verdien op oornag swaps, maar die eerste een verloor die bedrag wat genoeg is om die tweede een se verdienste vergoed en om «voer» die makelaar. Betaling verwerking kommissie: On-line Forex makelaars nie kommissie per handel (behalwe Islamitiese rekeninge) te hef en dikwels adverteer dat as 'n funksie. Maar sommige makelaars hef betaling verwerking fooie - hulle afgetrek slegs wanneer jy deponeer of onttrek geld en gewoonlik is baie klein en in valuta-eenhede, nie persentasiepunte vasgestel. Natuurlik, soos kommissies is te klein om 'n deel van die wins van die makelaar se nie, maar hulle is genoeg om ten minste vergoed 'n deel van die uitgawes van die makelaar se. Trading teen die handelaar: Die mees veragte en onetiese manier die Forex makelaar kan geld maak is om handel te dryf teen sy kliënte. En dit is die mees winsgewende manier te. Vermy die makelaars wat verdien wanneer jy verloor. As die versprei is te laag, die hefboom is onbelangrik, die oornag swaps billik en daar is geen kommissies (vir betaling verwerking en handel) dan die makelaar is beslis handel teen jou om geld te maak. Die buitelandse valuta mark (geldeenheid, forex, of FX) verhandel geldeenhede. Dit laat banke en ander instellings maklik te koop en te verkoop geldeenhede. Die doel van die buitelandse valuta mark is om internasionale handel en belegging te help. 'N buitelandse valuta mark help besighede omskep een geldeenheid na 'n ander. Byvoorbeeld, dit laat 'n Amerikaanse maatskappy om Europese goedere in te voer en te betaal Euros, selfs al is die inkomste van die maatskappy se in VS-dollars. GELDEENHEID, geld in die werklike gebruik in 'n land. Ex. Munte en papiergeld is geldeenheid in die Verenigde State van Amerika. Bedryf of handel, die Wet of 'n proses van die koop en verkoop; uitruil van goedere; handel. Ex. groothandel, kleinhandel, binnelandse handel. Die Verenigde State het veel handel met die buiteland. Online Service is 'n maatskappy wat toegang tot die Internet, 'n globale rekenaar-netwerk bied, en bied ook 'n wye verskeidenheid van inhoud nie beskikbaar op die Internet. Die buitelandse valuta mark (geldeenheid, forex, of FX) verhandel geldeenhede. Dit laat banke en ander instellings maklik te koop en te verkoop geldeenhede. Die doel van die buitelandse valuta mark is om internasionale handel en belegging te help. 'N buitelandse valuta mark help besighede omskep een geldeenheid na 'n ander. Byvoorbeeld, dit laat 'n Amerikaanse maatskappy om Europese goedere in te voer en te betaal Euros, selfs al is die inkomste van die maatskappy se in VS-dollars.


No comments:

Post a Comment