Tuesday, September 27, 2016

Forex my

Trading Forex met My FX Seine My FX Seine is bly om hierdie nuwe diens wat ontwerp is vir beide forex handelaars en forex beleggers bied. As 'n forex handelaar kan jy handel aanwysers, handel seine te gebruik en het die moontlikheid om jou eie strategie handel terwyl weg van die rekenaar met behulp van ons semi outomatiese forex gereedskap. As 'n Forex belegger kan jy vergeet van forex seine waarskuwings per e-pos, SMS of boodskapper. Alles is outomatiese met My FX seine. Jy hoef nie langer te bekommer oor onseker tyd die sein se omdat ons handel selfs al is jy nie in die voorkant van die rekenaar. Outomatiese forex seine kan wees wat jy is op soek na. Danksy die outomatiese tradecopier EA, jy in staat is om ons forex seine gebruik en het ambagte uitgevoer namens jou. My FX Seine Expert adviseur sal handel outomaties vir jou, dag en nag. My FX Seine bied die geleentheid om ten volle outomatiese forex seine te kry met die gebruik van 'n MetaTrade4 Expert adviseur (EA). Die EA bied ons jou met is om seine gegenereer word deur ons handel stelsels outomaties op jou rekening uit te voer. Natuurlik, dit is werklik 'n groot nie te bekommer oor konstante monitering e-posse, en wag vir waarskuwings, na aanleiding van hulle, opening, bestuur en sluiting posisies. Outomatiese forex seine is verenigbaar met al die Meta Trader 4 Brokers beide fisiese Demo rekeninge en het ten volle outomatiese uitvoering, maak forex makliker as ooit. Die outomatiese forex seine wat ons aanbied is live forex seine wat gegenereer word deur die werklike tyd ambagte uitgevoer op ons ware rekeninge en outomaties gedupliseer op jou rekening. Trading seine in die algemeen is nie altyd winsgewend, dit is hoekom ons wys elke stelsels real-time prestasie ten einde toe te laat kliënte moontlikheid om die regte besluit te maak vir hulle. Forex stelsels is beide forex aanwysers en forex stelsels bedoel om handelaars te help met hul handel besluit en om hul handel rithual makliker as ooit te maak. Hoekom outomatiese Forex Seine? Jy sal nie • mis meer ambagte of ontvang SMS-boodskappe op onvanpas uur, wanneer die mark genereer nuwe forex seine • verblyf in die voorkant van jou rekenaar die hele dag lank ten einde plek ambagte Jy sal • ontvang 'n MetaTrader4 outomatiese tradecopier EA wat outomaties handel dryf jou rekening gebaseer op die Forex Seine dit ontvang van ons • 'n blik op jou forex rekening slegs een keer in 'n rukkie Dit is my nuwe lang termyn strategie AUDJPY Long Handel Dit is die lang termyn handel wat ek plaas op die AUDJPY. Die belangrikste tendens is en dit is baie sterk, so ek het 'n lang en hoop om hierdie posisie oop vir 'n lang tyd te hou. Op hierdie manier kan ek baie roll kommissie en enige winste Ek maak in te samel. EURAUD Kort Handel Dit is die tweede handel ek kort oopgemaak op die EURAUD. Die belangrikste tendens is af en dit is vir 'n lang tyd. Dit handel kan 'n klomp geld te maak indien die tendens voortduur af en die posisie versamel 'n baie roll. Ek sal voortgaan om my gereelde strategie handel oor my tyd af, maar vir die tyd, terwyl ek werk dit is die enigste ding wat ek het nie tyd om te sorg vir. Gelukkig Handel ouens en gals! Hi Almal, Jammer oor die gebrek aan updates! Ek het onlangs 'n nuwe werk en werk al die alledaagse. My skedule is 28 dae reguit werk 12 uur skofte. Ek het nie 'n tyd om handel te dryf of te veel van enigiets wat vir die saak te doen. So moes ek terug na die tekenbord en heroorweging van my strategie. Ek kom met 'n strategie selfs langer termyn wat my sal help om ambagte te verlaat vir 'n lang tyd en nie hoef te bekommer oor op soek na die alledaagse inskrywing se. Op die ou end was die beste langtermyn strategie beurs in my oë die drahandel. In hierdie ambagte geld te verdien wat jy op twee maniere. Jy kry eerste 'n wins gemaak in die beweging van die prys, en tweedens jou belangstelling te maak op jou oop posisie elke dag! Die sleutel tot hierdie stelsel is 'n tendens in 'n paar met 'n hoë en 'n lae rentekoers te vind. Dan wil hê jy moet die twee te koop met die hoër rentekoers, dit laat jou toe om roll belang alledaagse maak. Ek is tans kort op die EURAUD, en 'n lang op die AUDJPY. Die Australiese dollar het 'n hoë rentekoers maak dit 'n goeie geldeenheid te koop. Hopelik niemand teleurgestel deur hierdie nuwe wending. Ek het regtig soos my nuwe werk as dit enige constalation. Gelukkig Handel mense, sal ek 'n boodskap 'n paar foto's van my poste môre. Ek sal ook die handel my prys aksie strategie op my tyd af met gereelde updates soos gewoonlik. Hou altyd jou handel plan. My beurs in forex Maak jy hierdie top 6 Forex foute? Maandag, Julie 18, 2011 Daar is 'n paar spesifieke foute handelaars hou op oor en oor maak weer dat hulle aan die verloorkant einde hou. Jy kan ook die pleeg van 'n paar van hierdie forex foute. Maar miskien is sy nie jou skuld nie. Niemand wat jy ooit het wat jy verkeerd gedoen het. Jy dalk om geld te verloor oorhandig vuis in forex met hierdie herhaalde foute en miskien niemand het dit hoe om dit reg te doen. Jy moet dink wat foute. Kom ons bespreek hierdie eenvoudige foute: Eerste Forex fout. Dink dat 'n forex robot gaan jy ryk maak. Nou kan 'n eenvoudige forex robot kos iets soos $ 200 maak jy ryk. Definitief nie! Dink dit so as daar 'n forex robot wat gewerk het, sal dit nie gebruik nie 24 uur die makelaar se sakke vol geld maak. Tweede Forex fout. Op soek na 'n heilige graal Forex Trading System. Om die waarheid te sê daar is niemand. As daar een was, sou almal dit kopieer en ryk geword. As 'n handelaar, moet jy om dit te verstaan ​​dat nie elke handel sal 'n wenner wees. Daar sal altyd 'n paar verloor ambagte maak nie saak hoe ervaar jy word. Jy hoef net om te leer hoe om die kans in jou guns in elke handel sit om meer te wen ambagte te maak teen die verlies van kinders. Derde Forex Handel. Vertrou jou forex makelaar. Let's face it die meeste van die makelaars wat jy sal teëkom sal gewetenlose wees. Jy moet 'n metode wat vir jou vertel hoe om 'n goeie makelaar te kies ontwikkel. Die keuse van 'n verkeerde makelaar is een van die vernaamste redes waarom die meeste nuwe handelaars misluk. Vierde Forex fout. Overtrading. te veel tyd spandeer op die kaarte probeer om die perfekte handel vind gaan jy moeg maak en uitgebrand op die ou end totdat jy leer hierdie eenvoudige 10 minute per dag swing handel strategie. Vyfde Forex fout. Vertrou 'n forex sagteware met sy flitsende rooi en groen seine. Koop 'munt pare wanneer die sein is groen en die verkoop van die munt pare wanneer die sein is rooi is nooit gaan jou ryk maak. Sonder die begrip van die onderliggende redes vir die maak van elke handel, sal jy nie in staat wees om te wen ambagte te maak. Sesde Forex fout. Wag vir die ekonomie te herstel om te begin handel forex. Forex markte is groot. Meer as $ 3000000000000 kry verhandel in die valuta-markte daagliks. Daar is nie 'n bulmark in forex of 'n beermark. As een geldeenheid gaan slaap nie toe die ander geldeenheid in die paar styg. Dit is net die manier waarop die mark funksies. Jy kan altyd handel forex maak nie saak hoe sleg die wêreldwye resessie. En die beste tyd om te handel forex is nou! So stop jou uitstel en begin handel forex. Dit is die beste huis besigheids geleentheid van die 21ste eeu. - Opstel: Ahmad Hassam A Mnr Ahmad Hassam het Masters gedoen van Harvard Universiteit. Leer uiteindelike Swing Trading en handel nie meer as 10 minute per dag. Ontmoet die uiteindelike Swing Trader! Oefen eers op jou Forex demo rekening! Deel en Geniet:


No comments:

Post a Comment