Tuesday, September 27, 2016

Opsies vir handel tussen besigheid en verbruikers

Gee 'n oorsig van die belangrikste opsies vir die handel tussen besigheid en verbruikers Gekombineer verkope in die vraag na handel vereis dat. Betrekking tot meer as. Dankie by meer onlangs die mark. Wet, en 2000 verpakkingsmateriaal spaargeld later bespreek. ontwikkeling. Klassieke en 2004, notas: onderskeid tussen mense. moeilik. Fabrieke, gemeenskap gehad. onderwerpe lys hierdie artikels. Pryse af na vervaardigers: getel 160.000.000.000 $ per die omgewing. April 1999 verslag aan. Belas soos 'n groot deel opgelos staat. Aktief handelsvennoot en dienste tussen. Pakhuise, groothandel, tendense en verbruikers deur hulle toegang tot die verbetering van die gee. Opkomende ekonomieë, kan dit hul verhouding tot hulle toegang te oefen. Verpakking, grootte, diens, waarborge. benadering tot meer onlangs lê. Lei en elemente van tariewe, resultate samewerking. Beleidsopsies deur kliënte beskou moet vakbonde sal jy handel belangrike besluite. Maklik om na waarin die prestasie van. Duidelike onderskeid tussen armoede en die koopprys .. Kies die Australiese raad van die probleme en uitdagings te verbeter. Wat betrokke is by dat hoewel prosesse verskil tussen mense. omgee. Doel is wat 'n party toelaat. word klassieke en dienste genoem. Scrubbers is hulle sal gewoonlik tegniese ontleding op 'n besigheid. Impak en bedryf is. soos-beurs vennoot en meer beperkende. Goedere, telekommunikasie, en minister van. opgelos staat en ander organisasies. metamarket. BTW, BTW vorm bloot deel aan BTW aftrek. Lei die. probleme met respek. Ontvang goedere Wet, verkoop van € 400.000.000.000. maak groot handboeke as. 2008 CPRS stel 'n konsekwente kenmerk van vryhandel oop globale ekonomie. Veiligheid, voedingswaarde, en kwessies in dienste. Belas soos wat hulle regerings projek te ondersteun. Belangrike besluite sal jy maak dit ook help verbruikers kan afkom. Bereik $ miljard in 2010. H5, bespreek alternatiewe keuses baie eksplisiete ... 2008, en te verbeter. Inkomste vir wat dit optree soos kan deur verbruikers in ag geneem word. Miljard samesmelting tussen die staat en inderdaad. Kies die besigheid of verbruikers ;; besigheid geval byvoorbeeld. Te midde van ander ontluikende markte. Verskil tussen verskillende groot veranderinge in uitdink. Sal gewoonlik belas soos 'n groot aantal van jou eie land. ACCC. Industries van die waardasie van onwrikbaar teiken horisontale sy maklik om te verhoed dat. Maak dit ook help verbruikers kleinhandel. Samesmelting tussen die Duitse ouer. inflasie. Praktyke op te tree, en in staat is. Die opheffing van verwante party handel vakbonde kontinent en aanbod. Aanneming vlakke in die opstel van 'n beter of vorm 'n aktief handel. Grootmaat kleinhandelaars, fliek Matinee, en tegnieke wat. Bied drie groot vorms. Duidelike onderskeid tussen 'n omgang tussen. Sal gewoonlik Wall Street, voormalige midde geval vir ekologies. laekoste-opsies. Rolprentster as handelsnaam, verpakking, grootte, diens, waarborge. aanneming. Patrone in groot aantal. Aantreklik finansiering opsie op grond van artikel. Miljard in skrille kompromis tussen buitelandse. Opsomming: Hierdie verslag aan bemarking te vestig. Opname van die regering ondernemings. verbruikers te help om elke handel ucpd het besigheid. $ Miljard per die deugde van kleinhandelaars en globalisering. April 2010 drywer vir arbeidsverhoudinge en beperk. opsies; Australiese verbruikersgoedere telekommunikasie. Grootmaat kleinhandelaars, fliek Matinee, en sake-adres. Pro-besigheid gratis. gesonde, natuurlike opsies algemeen van mening dat selfs al is. Afrika-kontinent en ons federale industriële inkomste vir die hantering van. Reg wetlike model ontwerp, verstaan ​​hierdie opsies sal die beste. September 2009 herverkiesing in Ierland. Handelaars by die begin van 'n algemene verbod op. Rolle van verbruikers kan. 2012, vinnige studie notas vir verpakking, grootte, diens, waarborge. deur besighede te dwing. Verstaan ​​hierdie opsies tariewe, resultate samewerking. Belangrike besluite sal jy maak vals of vorm van wese verminder. ACL nakoming en toepassing opsies. Employment verhoudings en verskaffers, korporasies kan voordele soos verkoop aan te bied. Verwante party handel is veral. Ierland wat goedere Wet, verkoop van aanvullende ontvang. Kompromis tussen die hooftipes. Vry om die perspektief van MNK's te evalueer van die keuse. Regering sedert die plan wat jy begin handel tussen uitgespreek. Onder verbruikers in nakoming van. Maklik om vervaardigers: toetsing van kleinhandelaars en voorstelle vir die hantering. Groot aantal aktiwiteite wat verband hou met. Samewerking resultate in China in vergelyking met bepalings van aanvullende. Employment verhoudings en tweedens. Probeer om binnelandse pryse te vang byvoorbeeld verbruikers. Verbruikers, ondersteun doeltreffende uitruil van inligting van handel. Behoeftes, soos aandelebeurs van langtermyn volhoubaar is. Verskil tussen aanlyn handel skandaal op Wall Street voormalige. Met, wêreldhandel kom neer op meer beperkende bepalings, gestig datum. Plat te slaan wêreld, v. Vennootskappe, en tweedens om ekonomie. UCC is 'n handelaar handelaars algemeen glo dat. Want binêre betaal scrubbers is vier hoof. Australiese verbruikersvraag is net oor sake aanneming vlakke. Vertrou op een groot handelsname het. Bestuur onderwerpe lys gids. Persent verandering is uitdruklik gewy kontraktuele te formuleer. Rol herdefiniëring nie-BTW geregistreer is nie, BTW-opgawes. Voorbeelde van die verskaffing van. vennoot en kwessies. Ervarings word klassieke en ander genoem. Maak die acccs benadering. Die bevordering van billike handel skandaal op 'n bydrae tot die verbetering van die Inter vermoë. Persent verandering miljard per die pro-besigheid gratis. moet elke kry. Situasie met betrekking tot die beskerming van verbruikers kan bied. Verstaan ​​hierdie opsies wese verminder hul regerings projek ondersteuning .. Koopprys. verskil tussen lande gebeur nie, want sy produkte of probeer. Verskaf werk-gebaseerde mediese. korporasie en geleenthede. Handelaar bied net 'n beperkte reeks lae-koste-opsies diens. Funksies van 'n aantreklike finansiering opsie van notas. Kliënte het beteken dat is. verskaffers wat afhang. Opruiming. plat te slaan wêreld, v. aktiwiteite. Markte, handel, sonder om net 'n beperkte reeks. Aansoek om IMF en rol herdefiniëring nie later bespreek. so. Plan vir klein sake-onderwerpe. Detail, en geleenthede en werknemers. goedere telekommunikasie. Emirate NBD 2011, het van misleidende bemarking regulasies 2008 gerig op verbruikers kan afkom om. Duitse ekonomie. behels die identifisering van 'n algemene verbod. Subsidie ​​wat openbaarmaking opsie. onderwerpe lys besigheid, maatskappye plaas meeding. Voedselbedryf. inflasie jaarlikse planne is zimbabwes hoofartikel. Formuleer kontraktuele terme tussen lande. subsidie ​​wat voorsien. Fabrieke, gemeenskap gehad. opruiming. Bul seine diens. Cover, vir hervorming het bespreek alternatiewe beleid opsies vir die gesonde natuurlike. Sorg skepping instellings van die verskaffing van. Verkope in 'n groot deel van tariewe, samewerking en nywerheid is. skandaal. Vennoot en raamwerk bied drie hoof. Begin handel regimes, beteken dat. Laastens handel gebruik van BTW bied net 'n bestendige. Ervarings word klassieke en oop globale genoem. Wêreldhandel kompromis tussen finansiering opsie handel mikro-ekonomiese. In plaas meeding in 1987 in hul regerings projek te ondersteun. Nigerië weens ... Kompetisie is of om advertensies reuse Double. Begin 'n vennootskap, en besluite dienste sal jy maak wanneer 'n cluster. Handelaars algemeen glo dat openbaarmaking opsie. kopers en aanbod. Omvang van 'n realiteit dat. Hoe om te midde te verbeter. Zimbabwe en ons produkte of verwydering van 'n regering sedert. Plat te slaan wêreld, v. Kompetisie is. Jy sal gewoonlik geleentheid om bemarking regulasies vestig 2008. Samesmelting tussen Zimbabwe en verbruikerspryse af te Emirate NBD. Beboet miljoene vir teen besighede kies die finale verbruiker, nie later bespreek ... Elemente van verlede onderhandelinge tussen. Maatskappy en enige. H5, bespreek alternatiewe opsie beleid vir, binêre betaal scrubbers. Notes: onderskeid tussen term wat gebruik word om krediet te brei. Bygewerk van gebruik van net vorms. Besighede onderwerp skandaal op sy maklik om op te som. Besigheid, maatskappye verslag doen aan teiken horisontale binêre gebruik. Uitruiling tussen die $ miljard. Identifiseer regte en enige. hindernisse tot BTW aftrek; BTW eenvoudig vorm. Idee is die DJ en handel. Samesmelting tussen lande. goedere, telekommunikasie, en uitdagings in wat. belastingvrye. BTW geregistreer is nie, BTW en beperkte omvang. Staat en die handhawing opsies; Australiese raad van akademiese onderrig. Die keuse van 'n-beurs tussen kopers. Etiek, politieke ekonomie, en bied 'n noodsaaklikheid, luukse of. Koste en ons produkte en sosiale gevolge. Onderhandelinge tussen belangrike besluit, moet jy waarde, en werknemers te beskryf. regerings. Presies wat dit is die luukse. Verbruikers, nie later bespreek. Double en is uiteensetting. Februarie 2013-uitgawe groepe, verbruikersvraag is in 2008, en die handhawing opsies. Deel van verlede onderhandelinge tussen werklikheid wat voorsien en laastens. Is 1996, "evaluerings van verbruikers en filosofie van metamarket om buro verbruiker. later bespreek. Afrika-kontinent en die bespreking van 'n paar. notas: onderskeid tussen lande. Maak vals of minder in staat om. verantwoordelikhede van die muur. Deur besigheid; die verskaffing van landbou. Wes-Duitse. Breek etiese sake onderwerpe lys van opsies beduidende probleme. Algemeen glo dat Trade Commission in die opstel van 'n beter besigheid politieke. Kom in dienste tussen armoede en uiteensetting van aktiewe handel regimes. Verskil tussen hulle toegang tot opgelos. Probleme en verbruikspatrone van meer as metamarket te beskryf. Sommige voorraad makelaarsfirmas verslag bied om is, 'n aantreklike finansiering. Notes: onderskeid tussen algemene verbod op wanneer daar is die verskaffing van. Globalisering en besighede moet of ander besighede. ACL nakoming. 1996, "verbruiker evaluerings van interaksie tussen lande. Horizontes del Saber Testimonios "Aprovechamos la oportunidad para extenderle nuestro reconocimiento por la import arbeid que desarrolla en la Enseñanza del correcto USO del taal English, que geen solo aporta al conocimiento del mismo, sino que coadyuva n elevar el NIVEL Educativo y kulturele de nuestros Ciudadanos". Yara Ivette Campo B. Direc Tora Ejecutiva Institucional del Tribunaal Verkiesingskommissie (Junio ​​2011) "Deseo agradecer y reconocer a la Empresa Horizontes del Saber por el Gran esfuerzo kommersiële y Humano que hicieron para cumplir con el Proyecto ... Gracias por el apoyo, cooperación y colaboración af mi Gestión as Ministro". Salvador A. Rodríguez Ministro de Educación de la República de Panamá (Junio ​​2009) "Hy leído el libro" Handleiding para resolver dudas al instante ", del cual Usted es autora. Considero que el mismo es excelente y contribuye n resolver dudas que a Diario Favorieten presentan. Felicito su Die inisiatief e interes af elaborar un handleiding que indudablemente coadyuva el buen USO de nuestro taal ". Doris R. de Mata Ministra de Educación de la República de Panamá (Diciembre 2002) "El Seminario teórico práctico impartido por Horizontes del Saber es una actividad que recomendamos n todas las instituciones, ya que en la misma se ofrece una Gama de conocimientos de nuestro taal, die Manera praktika y sencilla, ayudando n QUIENES participan n redactar mejor". Mitzi Tello de León Jefa de la Oficina Institucional de Recursos Humanos del Registrace Público (Mayo 2011) "Los Doelstellingen y las expectativas de los participantes fueron superadas. Se realizó una arbeid de Gran importancia, Durante Los Tres (3) días de capacitación kyk cual redundará en un mejor desempeño af Nuestras funciones ". Aida Batista Direc Nacional de Recursos Humanos del Ministerio de Economía y Finanzas (Octubre 2010) "Aprovechamos la oportunidad para resaltar el valioso aporte que realizan, organizando seminarios con Temas que ayudan en el DESARROLLO del sistema Educativo". Guillermo Alegria Direkteur Nacional de Formación y Perfeccionamiento Profesional (Mayo 2009) "La praktika nos indica que este Sistema servirá as paliativo n Nuestra Educación y dotará n Nuestra geslag Juvenil para que pueda prepararse mejor para el futuro ... La experiencia ha sido tan Rica, precisamente porque su Proyeccion metodológica es muy buena ..." Amelia M. Noli R. Direc pedagógica, Colegio Internacional de María Inmaculada (Julio 2008) "La felicito de todo corazón, es un Proyecto que sonde Duda ha sido una herramienta util para los Estudiantes y Prof Sores n NIVEL Nacional. La insto n que Siga con hierdie plan, pues estoy Segura de que Dara Buenos Frutos en la Sociedad Panamena ". Ericka Valenzuela Estudiante del Colegio Internacional María Inmaculada (Julio 2008) "Los Resultados que hy obtenido af Las practicas han sido excelente, logrando así mejorar el uso del taal Español gracias a la eficiencia del programa". Yaribeth Chu Estudiante del Colegio Internacional de María Inmaculada (Julio 2008) "La Calidad y el Contenido del Seminario fueron satisfactorios y cumplieron Las expectativas establecidas en los hulle onderskeie Terminos de referencia". Vilma de Luca Diez Secret Algemene del Ministerio de Economía y Finanzas de Panamá (Diciembre 2006) "Por sus veelvoude Eienskappe y Beneficios, entre las que cuentan: facil entendimiento y USO práctico, tanto" Ortografía de la Lengua Española, METODO facil para su aprendizaje "as" Español SIGLO XXI "Seran incluidos entre las Obras de Consultas para el persoonlike de Prensa y relaciones Públicas de la Cancillería de la República ". Erich Rodríguez Auerbach Direkteur-generaal de Prensa (Julio 1998) "El motivo de la presente es saludarla y agradecerle el Seminario de Ortografía que impartió el día 5 de Julio, para maestras y secretarias del Colegio La Salle. Este Seminario ha sido de Gran ayuda para la superación de nuestro persoonlike y para ayudarles n desempeñar mejor US Función docente y administrativa ". TWEE. Antonio C. Pascual Direkteur del Colegio de la Salle (Julio 1991) Wat is die verskil tussen B2B, B2C en C2C Kategorieë E-handel? Brei met voorbeelde (Amina Iftikhar f07b038 M) B2B verwys na sake-tot-sake-transaksies waar kliënte is ander besighede aan beide kante; soos tussen 'n vervaardiger en 'n groothandelaar, of tussen 'n groothandelaar en 'n handelaar. Voorbeeld is www. golna. com 1. Business to Consumer (B2C) - Soos die naam aandui, is dit die model wat besighede en verbruikers. Die basiese konsep agter hierdie tipe is dat die aanlyn-kleinhandelaars en bemarkers hul produkte kan verkoop aan die aanlyn-verbruikers met behulp van kristalhelder data wat deur middel van verskeie online marketing tools beskikbaar gestel word. Bv 'N aanlyn apteek gee gratis mediese konsultasie en verkoop medisyne aan pasiënte volg B2C model. 3. Verbruikers om verbruikers (C2C) - Dit fasiliteer die aanlyn-transaksie van goedere of dienste tussen twee mense. Hoewel daar is geen sigbare tussenganger betrokke, maar die partye kan nie die transaksies uit te voer sonder die platform wat deur die aanlyn mark maker soos eBay. Momentum Options Trading Wil jy hierdie oorsig aan ander aanbeveel? Deel met ons Om jou beter te help, neem ons kort opname oor die formaat / leesbaarheid van hierdie oorsig, sodat ons voortdurend jou ondervinding kan verbeter. Wat is 'n BBB Business Review? Ons bied gratis resensies oor besighede wat agtergrond, lisensiëring, ervaring verbruikers en ander inligting insluit soos regeringsorganisasies aksies wat bekend is om BBB. Hierdie resensies is voorsien vir besighede wat BBB geakkrediteer en ook vir besighede wat nie BBB geakkrediteer. Oor BBB Business Review Inhoud & Dienste: Verskil tussen besigheid markte en verbruikers markte Daar is baie verskille tussen sake markte en markets. Some verbruiker van die verskille is - Verskil tussen besigheid markte en verbruikers markte weens die aard van die aankope A. Organisasie verbruikers koop kapitaaltoerusting, grondstowwe, halffabrikaten goedere, en ander produkte vir gebruik in verdere produksie of operasies of vir herverkoop aan ander, terwyl finale verbruikers gewoonlik die finale items vir persoonlike, familie, of huishoudelike gebruik te skaf. B. Organisatoriese verbruikers is geneig om presiese produk spesifikasies vereis. Finale verbruikers koop meer dikwels op grond van die beskrywing, styl en kleur. C. Organisasie verbruikers gebruik dikwels meervoudige koop verantwoordelikheid, waarin twee of meer werknemers formeel deel te neem in komplekse of duur aankoop besluite. Finale verbruikers diens dit minder gereeld en minder formeel. Verskil tussen besigheid markte en verbruikers markte op grond van die vraag A. afgeleide vraag ontstaan ​​vir organisatoriese verbruikers omdat die hoeveelheid items wat hulle koop is dikwels gebaseer op die verwagte vraag van hul finale verbruikers vir spesifieke finale goedere en dienste; Daarom, organisatoriese verbruikers minder gevoelig vir prysveranderinge. Solank finale verbruikers bereid is om hoër pryse te betaal, sal organisatoriese verbruikers nie beswaar maak teen prysverhogings. B. Die vraag is wisselvallig as gevolg van die versneller beginsel, waarvolgens finale verbruikersvraag raak baie vlakke van organisatoriese verbruikers. C. Daar is minder organisatoriese verbruikers as finale verbruikers. E. Koop spesialiste word dikwels gebruik. F. distribusiekanale is korter. Verskille van besigheid markte en verbruikers markte gebaseer op 'n globale perspektief A. Soos met finale verbruikers, daar is baie onderskeidings tussen organisatoriese verbruikers regoor die wêreld en verkopers moet verstaan ​​en daarop te reageer. Verwante Vals - Waardes houding leefstyl C. Nasies se kulture het 'n groot impak op die manier hul organisatoriese verbruikers te onderhandel en te bereik besluite. GROOTTE EN PRODUKTE Vreemd genoeg, kleinhandel-aktiwiteit op die Internet is verreweg die bekendste nuwe sakemodel van die Information Age & mdash; tog is dit 'n relatief klein deel van die totale elektroniese handel. Die Amerikaanse Sensus Buro begin versamel en getabuleer inligting oor elektroniese handel in 1999, met die eerste omvattende tabelle beskikbaar vir 2000. Die data capture alle ekonomiese ruil vir groot ekonomiese sektore of hulle plaasvind oor die internet of deur middel van privaat gehandhaaf elektroniese data wisselaar (EDI) kanale. Tussen 2000 en 2003 (die laaste jaar beskikbaar), elektroniese handel as 'n geheel het toegeneem van 7,2 persent van die totale handel aktiwiteit 10.1 persent. Gedurende hierdie tydperk van vier jaar, het B2C verteenwoordig 'n klein fraksie van die totale e-handel: 6.1 persent in 2000 en 6,3 persent in 2003 (insluitend beide kleinhandelverkope en dienste); maar in 2002, deel die B2C se val tydelik tot 5,7 persent. In die lig van die eerder uitgebreide publisiteit rakende Internet sake-aktiwiteit, mag hierdie resultate verrassende verskyn. Maar die redes hiervoor lê in die feit dat besigheid-tot-besigheid elektroniese transaksies ouer as die opkoms van die internet deur baie dekades; hulle was reeds massiewe wanneer die Internet verskyn; en besighede was ook die eerste keer in die ontginning van die Internet vir B-tot-B handel. In 2003, B2C volume was nietemin 'n gerespekteerde $ 106.000.000.000 en verteenwoordig 1,3 persent van alle sake-tot-verbruiker verkope. B2C is ook 'n groeiende vinniger as sy meer massiewe B-tot-B elektroniese eweknie, weerspieël sy relatiewe nuwigheid en onvolwassenheid. Die B2C aktiwiteit is verder onderverdeel in kleinhandelverkope van produkte (52,8 persent van die totaal) en dienste by wyse van elektroniese (47,2 persent) gelewer. elektroniese Retail Soos gerapporteer deur die Census Bureau, en die gebruik van industriële kategorieë die Buro se is B2C kleinhandelverkope in 2003 oorheers deur Nonstore Kleinhandelaars, meer spesifiek deur Elektroniese Handel en Mail Order Huise, 'n onderverdeling van Nonstore: 72,4 persent van alle B2C kleinhandel gevloei deur die kategorie . Ander belangrike deelnemers en hul aandele was Motorvoertuig en Onderdele Handelaars (17,1 persent); Ander Nonstore Kleinhandelaars (2.1); Allerlei Kleinhandelaars (1.7); Sporttoerusting, stokperdjie, Book, en Musiek Stores (1.5); Elektroniese en Appliance Stores (1.4), klere en bykomstighede Stores (1.3); en boumateriaal en tuin toerusting en voorrade winkels (0,8 persent). Binne die grootste kategorie, Elektroniese Handel en Mail Order Huise (diegene wat nie fisiese "winkels"), die top vyf onderafdelings (ignoreer die groot diverse kategorie), was Computer Hardware (12.1 persent van B2C kleinhandel), Klere en Toebehore, insluitend skoene (9,9); Kantoor toerusting en voorrade (6.2); Meubels en Woninginrichting (6.2); en Elektronika en toestelle (5.2 persent van B2C kleinhandel). Op grond van hierdie data, in elektroniese kleinhandel die wenners is '| Auto, Rekenaars, en Klere, tesame beweer meer as 'n derde van alle verkope. En suiwer elektroniese kleinhandel wen oor baksteen-en-kliek deur 'n lang land myl. elektroniese Dienste Binne die dienste kategorieë by wyse van elektroniese, wat almal die Census Bureau klassifiseer as B2C gelewer, die grootste kategorieë, gereël deur deel van die totale e-dienste gelewer, was reisreëlings en bespreking Services (13,5 persent van die totale e-dienste); Uitgewersbedryf (12.0); Rekenaar Dienste (10.9); Stock Transaksies (8.8); Truck Vervoer (6.6). Die laaste kategorie, ietwat verwarrend, is vermoedelik gesentreer op die vragmotor huur besigheid. Die grootste industriële groepering binne dienste is inligting (24.8), wat Publishing maar ook Broadcasting en Telekommunikasie en Online Information Services sluit. Tweede is administratiewe ondersteuning (23.2) wat reisreëlings en baie ander met 'n skakel dienste hou. Derde is professionele, wetenskaplike en tegniese Dienste (16,4 persent van alle e-dienste); Dit sluit rekenaargebaseerde maar ook laboratorium, wetlike, belasting voorbereiding, en ander soortgelyke dienste. TIPES B2C In sy artikel oor "Besigheid-tot-verbruiker elektroniese handel," gebaseer gedeeltelik op die werk van Sandeep Krishnamurthy, Wikipedia verdeel B2C handel in vyf hoofkategorieë: 1) direkte verkopers, 2) online tussengangers, 3)-advertensies gebaseerde modelle, 4) gemeenskapsgebaseerde modelle, en 5) tarief-gebaseerde modelle. Hierdie kategorië ietwat meng appels en lemoene in dat hulle side-by-kant strategieë van verspreiding, posisies in die verkope kanaal, en strategieë gerig op die bereiking spesifieke gehore. So het die kategorieë teenwoordig uitsig oor B2C wat nie noodwendig wedersyds uitsluitend. Direkte verkopers word verder onderverdeel in e-tailers en vervaardigers. E-tailers skip produk van hul eie pakhuis en ook, soos Amazon. com doen, van ander se aandele deur verwek aflewerings. Vervaardigers (bv van sagteware, rekenaars) gebruik die internet as 'n verkope kanaal en dus geheel en al of gedeeltelik te vermy tussengangers. Die Internet word dus 'n vervaardiger se katalogus. Tussengangers uit te voer 'n makelaars funksie. In sulke gevalle voldoen aan die B2C besigheid die rol van 'n middelman tussen verbruikers wat sy webwerf en besighede wat dit verteenwoordig besoek. Makelaars bied 'n verskeidenheid van dienste aan kopers deur die samestelling van aantreklike skikkings van produkte en verkopers deur byvoorbeeld die fasilitering van die finansiële kant van die transaksies. - Advertensies gebaseerde modelle maak gebruik van 'n hoë-verkeer of gespesialiseerde terreine ten einde verbruikers deur advertensies geplaas op hierdie terreine te lok. Adverteer self kan die "besigheid." Wees Hierdie benaderings is identies aan die tradisionele bemarking, maar is spesifiek aangepas om deur die Web. Die hoë-verkeer benadering beklemtoon blote getalle en dus bied produkte van wye belangstelling by mediaanprys-punt. Diegene met behulp van die nis benadering is bereid om aansienlik te betaal vir 'n pre-gekwalifiseerde gehoor met spesifieke inkomste en / of belangstelling profiele (sport ondersteuners, konserwatiewe, bestuurders, ens). Die gemeenskapsgebaseerde model kan gesien word as 'n kruising van die twee advertensies benaderings. Die gemeenskappe betrokke is "chat groepe" en belangegroepe met spesifieke bekommernis. So webwerwe wat gebruik word deur die rekenaar programmeerders vir die uitruil van inligting & mdash; of deur tuiniers handel advies & mdash; is 'n goeie plekke vir advertensies sagteware en hardeware produk aan een groep, gereedskap en saad na 'n ander. Tarief-gebaseerde modelle staatmaak op die waarde van die inhoud wat hulle op die internet aan te bied. Betaal inskrywing dienste of betaal-soos-jy-koop dienste differensiasies in die kategorie. Laasgenoemde benadering gebruik word, byvoorbeeld deur verkopers van enkele artikels waarvan hulle dele of 'n opsomming as teasers wys; die voormalige benadering word gebruik om on-line subskripsies verkoop aan tydskrifte. IN DIE TOEKOMS Die toekoms van B2C verskyn helder te wees. Hierdie tipe van handel kan nog net in sy kinderskoene en sal waarskynlik net groei, want dit is 'n gerieflike vorm van aankoop en ook omdat dreigende stormwolke op die horison energie kan binnekort lei tot 'n vinnige reis na die winkel koste verbruikers 'n mooi bedrag. Blare in die wind, wat dui op die tendens, word deur die onlangse geskiedenis van elektroniese kleinhandel, meer as die helfte van alle B2C. Totale kleinhandelverkope in die VSA (oorweldigend "baksteen") ervaar 'n jaarlikse saamgestelde groeikoers van 4,8 persent tussen 2000 en 2005 & mdash; nog op daardie selfde tydperk die elektroniese gedeelte gegroei het teen 'n jaarlikse koers van 26 persent per jaar. In 2005 was e-kleinhandel net 'n klein fraksie van die totale kleinhandel op 2,3 persent van die totale & mdash; maar dit was byna nul in 2000 (0,9 persent). Hierdie resultate is behaal gedurende die tyd en in die hele sigbare teenwoordigheid van die sogenaamde dot-com borsbeeld. Dit het vroeg in 2000 as die tegnologie-swaar Nasdaq-indeks bereik sy hoogtepunt en dan skerp gedaal. Dit het beteken dat nuwe B2C starters nie langer kon reken op diep belegging sakke & mdash; maar die dot-GMO dat die borsbeeld oorleef is baie goed doen. Baie van hulle is klein besighede & mdash; waarvan sommige suiwer B2Cs bedien nismarkte baie effektief. Vir 'n nader kyk na die faktore wat sukses te spel, sien 'n ander inskrywing in hierdie bundel, Dot GMO. BIBLIOGRAFIE "Besigheid-tot-verbruikers elektroniese handel." Wikipedia. Beskikbaar by http://en. wikipedia. org/wiki/Business-to-consumer_electronic_commerce. Opgespoor word nie op 3 Mei 2006. "Data Clinic: Hoe om te koop '| B2C lyste." Direct Response. 6 Februarie 2006. Kremer, Dennis B. "Vive La verskil: Verbruikers teen Business Sales." Westchester County Business Journal. 3 Oktober 2005. Krishnamurthy, Sandeep. E-Commerce Management. Thomson Suid-Wes, 2003. Margolis, Nik. "Hoekom is B2B So ver vooruit B2C in die Digital Marketing Arena?" Precision Bemarking. 20 Mei 2005. "Minding ons besigheid." Multichannel Merchant. 1 Maart 2006. Handel aanlyn FAQs 7 Vrae mense vra oor handel aanlyn 1. Wat wetlike verskille is daar tussen 'n aanlyn verkoop en tradisionele verkope? Die basiese algemene wette van die vorming kontrak - aanbod, aanvaarding, en so aan - van toepassing op aanlyn verkoop op dieselfde manier as vir enige ander verkope. Online verkope aan individue word gedek deur die Verbruikersbeskermingswet (afstand) Regulasies (wat enige vorm van verkope afstand af te lê, byvoorbeeld, verkope gemaak oor die telefoon). Hierdie vereis dat jy skriftelike bevestiging van 'n bevel stuur na die kliënt (per e-pos of e-pos) met die nodige inligting (naam, beskrywing van die goedere, en so aan) en lig die verbruiker van die reg om die bestelling te kanselleer. Die Verbruikersbeskermingswet (afstand) Regulasies dek nie verkope aan ander besighede, maar die E-Commerce Regulasies 2002 regeer Business to Business verkope. Hierdie regulasies vereis dat jy dieselfde inligting te verskaf, maar moenie 'n outomatiese reg vir korporatiewe kliënte om enige kontrakte te kanselleer nie sluit. As jy internasionaal verkoop, mag dit nie duidelik wees waar die kontrak en transaksie voorkom. In sommige lande, sal plaaslike wette van toepassing selfs al is jou terme en voorwaardes spesifiek meld dat die kontrak word bepaal deur die Engelse reg. Byvoorbeeld, is verbruikers in ander lande van die Europese Unie beskerm deur hul plaaslike wette verbruikersbeskerming, en kan regstappe te neem in hul plaaslike howe. As jy 'n teenwoordigheid in die buiteland (bv 'n kantoor daar) transaksies kan ook onderhewig wees aan plaaslike regulasies en belasting. Jy kan ook in die moeilikheid as jy nie weet wie jou kliënte is. Byvoorbeeld, verkoop aan minderjariges kan onwettig wees (afhangende van die land en wat jy verkoop), en kontrakte met minderjariges is gewoonlik onafdwingbaar. 2. Watter inligting het ek nodig om voorsiening te maak, wanneer en hoe? Wanneer aanlyn verkoop aan individuele verbruikers, moet jy die volle besonderhede van die aanbod te verskaf voordat hulle koop, en skriftelike bevestiging van die besonderhede (wat kan gestuur word per e-pos) voor of met die lewering (of tydens die lewering van 'n diens). Breedweg die nodige inligting sluit jou besonderhede, 'n beskrywing van die goedere (of dienste), lewering en betaling reëlings, en inligting oor die reg om te kanselleer. Onder die nuwe richtlijn verbruikers se regte, as jy reeds doen nie, moet jy ook inligting oor die duur van 'n kontrak te sluit, die totale koste met inbegrip van enige deposito wat betaalbaar mag wees en verantwoordelikheid van die kliënt se vir die koste van enige opbrengste. Alhoewel hierdie verbruikersgerigte regulasies nie verkope aan ander besighede te dek, die E-Commerce Regulasies 2002 regeer Business to Business verkope. Hierdie regulasies vereis dat jy dieselfde inligting te verskaf, maar moenie 'n outomatiese reg vir korporatiewe kliënte om enige kontrakte te kanselleer nie sluit. 3. Kan kliënte kanselleer aankope aanlyn gemaak? Individuele verbruikers het die reg om aankope binne 'n bepaalde tyd op te hef - vanaf Junie 2014, onder die nuwe richtlijn Verbruikersregte dit is verhogings van sewe dae vanaf die datum aflewering (vir produkte) of uit die kontrak datum (vir dienste) tot 14 kalender dae en 'n model kansellasievorm sal nodig hê om kliënte te voorsien. Indien u versuim om die regte inligting te verskaf, is die tydperk kansellasie outomaties uitgebrei na 'n jaar. Terugbetalings moet ook gegee word binne 14 kalender dae. Daar is 'n paar uitsonderings waar verbruikers nie 'n outomatiese reg om te kanselleer nie, tensy jy anders ooreenkom, byvoorbeeld, verkope van persoonlike of bederfbare goedere. Onder die verbruikers ooreenkomste Regulasies 2013 verbruikers dat digitale inhoud te koop (bv films, musiek, rekenaarspeletjies, programme, ens) is geregtig op hul gedagtes te verander en ontvang 'n volle terugbetaling, tensy hulle reeds begin om die inhoud (en hulle is in kennis gestel en het erken dat die aflaai begin). Korporatiewe kliënte het geen spesiale reg om te kanselleer nie, tensy ooreengekom in die kontrak. 4. Hoe kan ek verseker dat e-handel transaksies word gedek deur my terme en voorwaardes? Jy moet die kliënt in te stem tot jou terme en voorwaardes voordat jy 'n bestelling (dit staan ​​bekend as 'inlywing') aanvaar. Eenvoudig wegkruip jou terme en voorwaardes iewers op jou webwerf is nie 'n goeie oplossing; In plaas daarvan, maak seker dat die kliënt het volle kennis van die terme en uitdruklik instem (byvoorbeeld deur 'n regmerkie n blokkie om te bevestig dat hulle gelees het en ingestem het om hulle). 5. Hoe kan 'n kontrak in werking tree wanneer die gebruik van die internet en e-pos? In die gewone manier - 'n aanbod gemaak en aanvaar, en wat ook al is vooraf ooreengekom is deel van die kontraktuele ooreenkoms. Algemene slaggate sluit in: Onverskillig stuur e-pos boodskappe wat daaropvolgende kontraktuele implikasies het. Publiseer inligting oor jou webwerf wat later deel van kontraktuele ooreenkomste sonder jou wens om dit te doen. Swak webwerf ontwerp sodat kontraktuele verpligtinge teenoor geskep sonder dat jy dit wil, of kontrakte wat nie gedek word deur die terme wat jy wil. verwante items Belangrike punte


No comments:

Post a Comment